Vihreiden hyvinvointipäivä la 19.11.

Poikkea lauantaina 19.11. klo 12-14 Aatos Caféhen juttelemaan ja tapaamaan Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen vihreitä valtuutettuja. Paikalla tavattavissa valtuutetut Lilli Kahri, Pasi Siltakorpi, Marketta Mattila ja Sanna Kivineva sekä varavaltuutetut Jari Oksanen, Mari Lotila, Eeva Puromies ja Hanna Hurtta. Vi bjuder på smått och gott tilltugg och dricka att skölja det ner med!

Tilaisuus järjestetään Aatos Cafén Lybeck-salissa, jonne on pienet portaat. Muuten tila on esteetön.

Face-to-Face -tapaaminen su 20.11.

Välkommen till Borgå Grönas F2F-möte på söndagen 20.11. kl 18 till Paahtimo. Tule jutustelemaan juuri siitä, joka sinua puhututtaa, esimerkiksi talousarviosta, joukkoliikenteestä, kulttuurista, metsistä tai vaikkapa kouluista.

Paahtimo ei ole esteetön. Sunnuntaisin Porvoossa on tarjolla niukasti esteettömiä tiloja. Kontakta oss gärna, om du behöver hjälp för att kunna delta!

Gröna riksdagsvalkandidater på torget lö 26.11.

Tervetuloa mukaan Porvoon torille joulutorin viereen lauantaina 26.11., jolloin Vihreiden teltalla on tavattavissa kansanedustajaehdokkaita. Tapahtuma on avoinna klo 11-17 ja olet tervetullut mukaan jo klo 10, jolloin pystytämme toripaikan. Du får gärna komma och hjälpa oss att ta ned tältet ungefär kl 17. Du kan vara med hela dagen, en del av dagen eller bara komma och hälsa på. Vi bjuder på varm glögg och tilltugg!

Mukavaa joulun odotusta!

Terveisin

Porvoon Vihreiden hallitus eli Ninni, Sanna, Jari, Toni, Pete, Eeva, Aila, Saara, Hanna ja Janne