Syksyinen tervehdys ja muutama vihreä tapahtumavinkki!

Sunnuntaina 10.9. Face2Face-tapaaminen Runo-hotellin baarissa kello 18.00.

Syyskausi on lähtenyt käyntiin ja siinä samalla myös vapaamuotoiset Face2Face-tapaamiset! Tule keskustelemaan mielenkiintoisista poliittisista näkökulmista, ideoista tai mistä tahansa itsellesi sydäntä lähellä olevasta asiasta muiden vihreän mielisten kanssa. Syksyn ensimmäinen tapaaminen on ensi sunnuntaina. Saimme kevään aikana paljon uusia jäseniä ja haluamme toivottaa erityisesti heidät tervetulleiksi tutustumaan puolin ja toisin!

Keskiviikkona 20.9. Pekka Haavisto Porvoossa

Iloista ja toimeliasta väkeä on nähty ympäri Porvoota keräämässä Pekka Haavistolle kannattajakortteja. Iloisia ovat olleet myös kannattajakorttien täyttäjät, Pekan suuri suosio ei ole jäänyt kenellekään epäselväksi! Nyt kannattaa laittaa ylös kalenteriin keskiviikko 20.9., jolloin Pekka luultavasti tulee henkilökohtaisesti tapaamaan meitä tänne Porvooseen. Aika ja paikka tarkentuvat myöhemmin ja ilmoitamme niistä sosiaalisen median kanavillamme.

Vuoden vihreä porvoolainen toimija! Nyt on aika ehdottaa!

Aloitimme viime vuonna tavan palkita porvoolaisia toimijoita, jotka vaikuttavat paikallistasolla vihreiden arvojen edistämiseen. Jos sinulla on mielessä henkilö, ryhmä tai yhteisö, joka on omalla toiminnallaan rakentanut vihreämpää tulevaisuutta, niin nyt vain vinkkaamaan tämän  linkin kautta: https://forms.gle/5HMR2mmn2m8LsERSA

Vuonna 2023 porvoolainen vihreä toimija julkaistaan Porvoon Vihreiden syyskokouksessa marraskuussa 2023. Syyskokous tulee valitsemaan myös uuden hallituksen, johon myös uudet innokkaat ovat aina tervetulleita. Tarkempaa tietoa syyskokouksesta on luvassa myöhemmin.

Terveisin PoVin hallitus, eli  Eeva, Jari, Kim, Ninni, Roger, Sanna, Saara, Tiina, Pete, Hanna ja Janne