Tule mukaan Vihreisiin tapahtumiin keväällä 2024!

Jäsenkysely – vastaa 1.4. mennessä

Vastaathan Porvoon Vihreiden jäsenkyselyyn viimeistään maanantaina 1.4.: https://forms.gle/7CoWmfVwB1diVTFo8. Vastauksia käytetään tulevan toiminnan suunnitteluun.

Tervetuloa kaupungintalon valtuustosaliin torstaina 11.4.2024 klo 18-20 Kuntavaalien 2025 Startti-iltaan!

Illan ohjelmassa on keskustella tulevista kuntavaaleista, ideoida alustavasti Porvoon kuntavaaliteemoja ja suunnitella kuntavaaleihin valmistautumista. Voit tulla matalalla kynnyksellä kertomaan ajatuksiasi ilman sitoutumista mihinkään.

Porvoon Vihreiden sääntömääräinen vuosikokous pe 19.4.2024

Kevätkokous järjestetään perjantaina 19.4.2024 klo 18-20 Lundintalossa (Aleksanterikatu 11). Kevätkokouskutsu materiaaleineen tulee myöhemmin erikseen.

Sunnuntaikahvit 5.5. klo 18.00 (entinen Face to Face -tapahtuma) RunoBarissa

Olet sitten Porvoon Vihreiden aktiivi, toiminnasta kiinnostunut tai muuten vaan innostunut paikallisista tai poliittisista asioista, niin olet lämpimästi tervetullut mukaan! Tilaisuus on kaikille avoin. Tilaisuudella ei ole varsinaista agendaa, vaan juttelemme rennosti ajankohtaista aiheista ja kuulumisista. Tila on esteetön.

Maanantaina 6.5. eurovaaliehdokas Maria Ohisalo vierailee Porvoossa klo 17.30 (RUNO Bar)

Tarkemmat tiedot ohjelmasta ja ajankohdasta tulossa myöhemmin.

Puheenjohtaja Sofia Virta Porvoossa 13.5.

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta saapuu Porvooseen maanantaina 13.5. noin klo 18. Paikalle on mahdollisesti tulossa myös eurovaaliehdokkaita. Minkälaista ohjelmaa sinä toivoisit iltaan? Kerro meille!

Tarkistathan jäsenmaksusi

Alkuvuodesta puolue on lähettänyt jäsenmaksulaskun valitsemasi laskutustavan mukaan. Jäsenmaksu on 48 euroa ja opiskelijoiden, työttömien sekä eläkeläisten jäsenmaksu on 18 euroa vuodessa. Jäsenmaksu on Porvoon Vihreille tärkeä varainhankintamuoto, sillä puolet jäsenmaksusta tulee suoraan meille.

Helpoiten tarkistat laskusi tilanteen ja omat tietosi osoitteessa asiointi.vihreat.fi. Mikäli et tiedä salasanaasi, voit tilata sen omaan sähköpostiisi Tilaa uusi salasana -painikkeesta.

Valtuustoryhmän ja hallituksen avoimet kokoukset

Hallituksen ja valtuustoryhmän kokoukset ovat avoimia kaikille kiinnostuneille ja toivommekin niihin mahdollisimman laajaa osallistumista.

Seuraavat hallituksen kokoukset ovat 9.4. ja 15.5. sekä valtuustoryhmän kokoukset arviolta 25.3., 22.4., 27.5. ja 10.6. Seuraa sähköpostiasi, niin saat lähempänä kutsun ja linkin näihin tapahtumiin.

Perinteinen kesäpiknik tulee taas 4.6.

Porvoon Vihreiden jo perinteeksi muodostunut kesäpiknik järjestetään tänä vuonna tiistaina 4.6. Maarin rannassa. Laita päivämäärä jo kalenteriisi!

Kivaa kevättä!